Najczęstsze pytania FAQ

 

 

1. Czy można wymienić towar jeśli rozmiar okaże się nieprawidłowy?

Tak. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie można wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Oczywiście wymiana jest możliwa tylko w przypadku jeśli posiadamy dany produkt na wymianę. Klient odsyła towar do wymiany na swój koszt. 

 

2. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Przy zamówieniu do godziny 08:00 wysyłkę realizujemy tego samego dnia. Przy wyborze kuriera zazwyczaj przesyłka jest u klienta następnego dnia. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwiem Poczty Polskiej czas oczekiwania jest do 3 dni roboczych, Inpostu i Paczki w Ruchu - 2 dni.

 

3. Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy jeśli zwrócę towar?

Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 1-3 dni roboczych przelewem  bankowym na konto wskazane przez klienta.

 

4. Kiedy dowiem się czy i jak rozpatrzono moją reklamację?

Reklamacjami zajmuje się dział reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia reklamowanego towaru. W celu uzyskania szczególowych informacji pytania prosimy kierować na maila: sklep@kaja-sport.pl