Najczęstsze pytania FAQ
1. Czy można wymienić towar jeśli rozmiar okaże się nieprawidłowy?
Tak. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie można wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Oczywiście wymiana jest możliwa tylko w przypadku jeśli posiadamy dany produkt na wymianę. Klient odsyła towar do wymiany na swój koszt.
2. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Przy zamówieniu do godziny 08:00 wysyłkę realizujemy tego samego dnia. Przy wyborze kuriera zazwyczaj przesyłka jest u klienta następnego dnia. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwiem Poczty Polskiej czas oczekiwania jest do 3 dni roboczych, Inpostu i Paczki w Ruchu - 2 dni.
3. Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy jeśli zwrócę towar?
Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 1-3 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
4. Kiedy dowiem się czy i jak rozpatrzono moją reklamację?
Reklamacjami zajmuje się dział reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia reklamowanego towaru. W celu uzyskania szczególowych informacji pytania prosimy kierować na maila: sklep@kaja-sport.pl